Σελίδες

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Νιόπαντροι!(ανέκδοτο)

Ο Γιάννης κι η Μαρια παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια ....

Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με τους φίλους του.

Οπότε ένα βράδυ λέει στη Μαρια :

** Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με τον Αντωνάκη και τον Κώστα για
καμιά μπύρα ?

Κι η Μαρια

** Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου ; Ορίστε , διάλεξε ποια προτιμάς ! κι
ανοίγει το ψυγείο και νάσου μέσα καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές και
ξένες

** Ναι , αλλά βρε καρδουλίτσα μου , στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και
κάτι..

** Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου ; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς !
Και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια , τι
καπνιστά , τι σολομούς , τι χαβιάρια, τι όλα τα είδη τυριών , τι τα καλύτερα είδη αλλαντικών ....

Κόκκαλο ο Γιάννης!!!

** Ναι , αλλά βρε γλυκουλίνι μου , στο μπαρ τη μπύρα την πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια?

** Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε , διάλεξε ποιο
προτιμάς ! Kι ανοίγει την κατάψυξη και νάσου όλα τα είδη ποτηριών
μπύρας παγωμένα!

** Ναι , αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη μπύρα μας λέμε και καμιά βρωμοκουβέντα

** Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου ;
Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη μπύρα σου , φάε τους γαμημένους μεζέδες σου και κοψτις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά . Τόπιασες καριόλη;


π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: